Vi har spurgt om befolkningens meninger, i stort og småt, i næsten et kvart århundrede. Vores mål er at give dig indsigt og beslutningsgrundlag gennem kvantitativ dataindsamling.

InFact benytter automatiserede telefoninterviews med en menneskelig interviewer. Respondenten besvarer undersøgelsen ved at taste på telefonen. 6 ud af 10 respondenter foretrækker denne metode.

Teknologien ejes og er udviklet af InFact A/S. Tjenesten gør det muligt at ringe til mange tusinde respondenter samtidig, stille spørgsmål og modtage svar. Læs mere om forskellene.

Fordele for dig:

Hurtig levering inden for 1-2 dage
Prisvenlig
Høj kvalitet


Tjenester:

Aktuelle undersøgelser
Politiske meningsmålinger
Markeds- og brandundersøgelser
Omdømmeundersøgelser
Befolkningsundersøgelser
Forskningsundersøgelser
Omnibusundersøgelser


Metodevalg:

Visse opgaver kræver, at dataindsamlingen sker via andre eller flere kanaler. Vores fuldservicepakker dækker de fleste behov:

Online panelundersøgelser rettet mod forbrugere (B2C)
Personlige interviews (CATI) rettet mod forbrugere (B2C)
Personlige interviews rettet mod erhvervsvirksomheder (B2B)
Webundersøgelser baseret på eget datagrundlag
Opgavens karakter afgør, hvilken metode der anbefales.

Når du samarbejder med InFact, er du garanteret de højeste faglige standarder i alle faser af opgaven. Vi arbejder på alle relevante platforme og hjælper vores kunder med analyse af eksterne data.

 

 

Kan vi hjælpe dig?

Lad os tage en snak og se, om vi kan finde en god løsning

Kontakt os i dag

Høj faglig standard

For at sikre høj faglighed og etik anvender InFact kun sikre og veldokumenterede metoder. Vi benytter definerede procedurer i alle kritiske forretningsprocesser, lige fra formulering af hypoteser til spørgsmålsudformning, gennemførelse af undersøgelsen og præsentation af resultaterne. InFact overholder internationale branchestandarder og forpligter sig derfor til at overholde alle gældende etiske regler og retningslinjer.